Публикации

М. Әуезовтің Қараш – Қараш оқиғасы хикаятындағы Бақтығұл бейнесі

Сабақтың тақырыбы М. ӘуезовтіңҚараш – Қараш оқиғасы хикаятындағы Бақтығұл бейнесі Сабақтың негізгі оқу мақсаты Бақтығұл бейнесін 7 модульдің элементтерін пайдалану арқылы жан-жақты ашу. Оқу нәтижелері Барлық оқушылар 1. Оқушылар топтық жұмыста бірлесе жұмыс жасау арқылы шығарма мазмұнына шолу жасай отырып, кейіпкерлер іс – әрекеті арқылы Бақтығұл бейнесін жан – жақты аша алады. Кейіпкерлердің өмірдегі шынайы бейнесін таниды. 2.Сын тұрғысынан ойлау бойынша ашық және жабық сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар «Қараш - Қараш» әңгімесін өзге шығармалармен байланыстырады, салыстырады, зерттеу дағдыларын қалыптастырады, іскерлігін, өз бетімен іздене білу қабілеттерін дамытады. 3.Оқиғадағы кейіпкерлердің жағымды және жағымсыз бейнелерін ажырату арқылы өз бойларына адамгершілік қасиеттерін сіңіреді. Оқу...
Подробнее
Категория: Казахский язык и литература Просмотры: 1355 Дата: 09.03.2016

Сан есімнен өткенді қайталау

Сабақтың тақырыбы: Сан есімнен өткенді қайталау Сабақтың мақсаты: а) білімділік мақсат: Оқушылардың сан есімнен алған білімдерін тиянақтау, қорытындылау. ә) дамытушылық мақсат: Түрлі көрнекі құралдар арқылы оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру. б) тәрбиелік мақсат: Оқушыларды ұлттық дәстүрлерді бағалауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Аралас, жарыс сабақ. Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, әр түлі ойындар. Сабақтың көрнекілігі: Үлестірмелі карточкалар, сан есімге мысалдар жазылған плакаттар. Қосымша материалдар: Газет- журналдар, «Қазақтың ұлттық ойындары» туралы кітапша. Мұғалім: «Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз әдеттегіден тыс жарыс сабақ. Біз өткен сабақтарда сан есіммен танысқан болатынбыз, ал бүгінгі сабағымызда сан есімдерді әрі қарай тереңдетіп оқимыз. Сабағымыз жарыс сабағы болғандықтан екі топқа бөлініп отырамыз»- деп сабақтың өтілу барысы мен мақсатын айтады. Берілген сұрақтар: 1.Сан есім деген не? ...
Подробнее
Категория: Казахский язык и литература Просмотры: 471 Дата: 09.03.2016