EduPortal.kz

Человек, вооруженный знанием – непобедим.

Максим Горький
Информационный-образовательный ресурс

Публикации

Жеке балаға бағытталған білім беру жүйесімен оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастыру

Жеке балаға бағытталған білім беру жүйесімен оқушылардың шығармашылық дағдыларын қалыптастыру Білім мен ғылымның Қазақстан дамуына оңтайлы әсер етуі үшін дүние жүзілік кеңістігіне ену, білім беруді демократияландыру, оқыту жүйесін заман талабына сай үйлестіре алу міндеті туындап, білімге, бүкіл оқу - әдістемелік жүйеге жаңа талаптар қойылуда. Қай кезеңде, қай заманда болмасын мектептегі басты тұлға мұғалім десек, дүниежүзілік даму деңгейінен кем түспейтін, иық тірестіре алатын, алған білім мен тәрбиелік қазынасын туған еліне, адамзат игілігіне жұмсай алатын қазақтың ой - танымының иесі, саналы азаматты жетілдіруге үлес қосатын оқыту процесі, оны ұйымдастырушы мұғалімге жауапты міндет жүктеледі. Кез - келген оқыту белгілі мөлшерде адамды дамытады. Оқитын пән қаншалықты жаңа, бағалы болса да, мұғалімнің шеберлігі қандай жоғары болса да, мұғалім оқушының өз белсенділігін туғызбаса, берген білім күткен нәтиже бермейді. Оқушының адам ретінде қалыптасуы белсенділік арқылы жүзеге асады...
Подробнее
Категория: Методика Просмотры: 561 Дата: 18.04.2016

Оқушылардың білімін оқу үрдісінде бақылау мен бағалаудың маңызы

Оқушылардың білімін оқу үрдісінде бақылау мен бағалаудың маңызы Бақылау – білім, іскерліктерді анықтау, өлшеу және бағалау, зерттеу барысында бақылаушының болып жатқан оқиғаларды ағымдық процесіне қарай тікелей тіркеп отыру. Бақылау ерекшелігі: зерттеу объектісін тікелей өз көзімен көріп, құлағымен есту арқылы мағлұмат жинау, зерттеуші мен объектінің арасындағы тікелей байланыстың болуы арқылы шапшаң ақпараттар алып тұру. Бақылаудың түрлі жағдайлардағы іс-әрекеттерін кеңірек ұғынуға, түсінуге көмектеседі. Тексеру – бақылаудың бір бөлігі, негізгі дидактикалық қызметі мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ету, оқушылардың материалды қалай түсінгендігі туралы мұғалімнің ақпарат алуы, білімдегі кемшіліктерді дер кезінде табу. Бақылаудың жалпы қызметі; тексеру, оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ынталандыру. Тексерудің мақсаты - оқушылардың білім деңгейін, оның сапасын, оқу еңбегінің көлемін анықтау. Бақылау арқылы оның нәтижелеріне баға беріледі. Баға әді...
Подробнее
Категория: Методика Просмотры: 1729 Дата: 24.12.2015