EduPortal.kz

И правда, какое образование скорее достигает цели, если не самообразование.

Уильям Теккерей
Информационный-образовательный ресурс

Публикации

Түбір мен қосымшаның жазылуы

Сабақ: Түбір мен қосымшаның жазылуы. Сабақ негізделген оқу мақсаты ( мақсаттары) -Түбір сөз бен қосымшаның жазылуын түсіне алады. -Түбір сөзге жалғанған қосымшалардың жуан , жіңішке болуы туралы түсініктеме бере алады. - Қосымшалы сөздерді сөз құрамына талдай алады. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар : -Түбір сөз бен қосымшаның жазылуын түсіне алады. Оқушылардың басым бөлігі: Түбір сөзге жалғанған қосымшалардың жуан , жіңішке болуы туралы түсініктеме бере алады Кейбір оқушылар: -Қосымшалы сөздерді сөз құрамына талдай алады Тілдік мақсаттары: Оқушылар:- ( нені істей алады ) -Топтық жұмыста, сабақ барысында диалогтық қырым – қатынасқа түсе алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: - Күй,жыр,сұңқар,пингвин, бүркіт,қарлығаш,жұмысшыда, суретшілер,жидек...
Подробнее
Категория: Из опыта учителей прошедших уровневые курсы Просмотры: 961 Дата: 01.02.2016

Мәтіндік және графиктік ақпаратты компьютерге енгізу

Коучинг тақырыбы: Мәтіндік және графиктік ақпаратты компьютерге енгізу Мақсат Сканерлеу деген не? Сканерлеу әдістерімен танысады. Мәтіндік және графиктік объектілерді электронды түріне келтіреді. Нәтиже Сканердін жұмыс жасау принциптерін біледі. Сканерді қолдана алады. Суретті сканерлеуді біледі. Мәтінді сканерлеп, мәтінін өзгерте алады. Қолданылатын әдіс – тәсілдер: АКТ: Тест «ақиқат па, жалған ба?» Бағалау(слайд) Кезең Жүргізушінің іс - әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті Рефлексия Ұйымдастыру. 3 мин Топқа бөлу 1 топ «Компьютердің негізгі құрылғылары» 2 топ «Компьютердің қосымша құрылғылары» Мұғалімдерге компьютердің қосыша және негізгі құрылғыларынын а...
Подробнее
Категория: Из опыта учителей прошедших уровневые курсы Просмотры: 416 Дата: 24.12.2015

Кері байланыс ұйымдастыруда АКТ-ның ролі

Тақырыбы Кері байланыс ұйымдастыруда АКТ-ның ролі Мақсаты Блог дегеніміз не? Ол не үшін қажет? Кері байланысты қалай жүзеге асырамыз? Блогты пайдалануды үйренеді. Нәтиже Блоктың қызметін біледі. Блокпен жұмыс жасай алады. Кері байланысты бере алады. Блогты пайдаланады. Негізгі түйінді идеялар Блог, кері байланыс Оқыту әдістері «Елшілер», «постер құрастыру», «фасилитация», «ой толғау», «екі жұлдыз, бір тілек» Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс әрекеті Коучтің іс -әрекеті Мұғалімнің іс-әрекеті Ұйымдастыру Топқа бөлу. Білу «Елшілер» әдісі. Мәтінмен жұмыс Блоктар. (Топтар тапс...
Подробнее
Категория: Из опыта учителей прошедших уровневые курсы Просмотры: 480 Дата: 24.12.2015

Сындарлы оқуды іске асыруда тарих пәні мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету

Шеберлік сыныбының ЖОСПАРЫ: ТАҚЫРЫБЫ: Сындарлы оқуды іске асыруда тарих пәні мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Тәлім алушының іс-әрекеті арқылы сабақты талдау жолдарын айқындау. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Сындарлы оқудың не екенін түсінеді Сабақты талдау жолдарын айқындайды Тәлімгер тәлімгерлік үдерісіне өз тәжірибесін қоса отырып, қандай міндеттерді орындайтынын анықтайды Тәлімгер мен тәлім алушының арасындағы кәсіби әңгіменің маңызын бағалайды Сабақты критерий құру арқылы талдау жолдарын үйренеді МАҚСАТТЫ АУДИТОРИЯ: №8 орта мектеп, қала мектептерінің тарих пәні мұғалімдері САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: Ой қозғау, негізгі бөлім (мазмұнды ашу), кәсіби әңгіме, кері байланыс ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: АКТ, Жұптық және топтық жұмыс, «кәсіби әңгіме» бойынша пікір алмасу, екі жұлдыз, бір тілек . ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта , презентация, видео материал, постер, стикер, фломастерлер, бағалау карталары ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірмеле...
Подробнее
Категория: Из опыта учителей прошедших уровневые курсы Просмотры: 1040 Дата: 25.11.2015

Сейчас вам будет очень трудно, но завтра вы без этого не сможете…

Сейчас вам будет очень трудно, но завтра вы без этого не сможете… Я работаю учителем русского языка в сельской школе. За последние годы заметила, что интерес к школе у учащихся ослаб. Задавала вопросы сама себе, своим коллегам, искала причины, чью-то вину. Дети, особенно из сельских школ, зажаты, пассивны, на уроках ведут себя скованно. Для того, чтобы вызвать их на контакт, нужно приложить много усилий. Раньше я думала, что вся причина тому, что дети не могут излагать свои мысли вслух заключается в том, что современная молодежь слишком мало читает или не читает вообще, хотя это одна из причин, по-моему, поэтому у них слабо развиты коммуникативные навыки, память. Пройдя первый этап курсов повышения квалификации учителей по Программе Кембриджского университета, я поняла, что в практике преподавания учителей доминируют традиционные уроки, на которых больше говорит учитель, а ученики слушают, а может и делают только вид, что слушают, записывают под диктовку, чаще всего бе...
Подробнее
Категория: Из опыта учителей прошедших уровневые курсы Просмотры: 309 Дата: 25.11.2015

Коучинг "Критериальное оценивание"

Цель: Понять и определить место оценивания для определения учебных достижений. Задача: развитие рефлексии, умение правильно определить критерии оценивания, умение найти недостатки существующей системы оценивания и найти пути их решения. Ожидаемые результаты: Учителя поймут: Определение понятия «критериальное оценивание», его функции и задачи Приобретут навыки и стратегии для работы в группе. Ресурсы: Компьютер, интерактивная доска, мультимедийный процессор Бумага /листы А4 и А3/ - 3 штуки Фломастеры. Маркеры Карточки с вопросами и картинками Ресурсы Критериальное оценивание- это один из видов как суммативного так и формативного оценивания. В данном коучинг-занятии по критериальному оцениванию вы найдете наиболее эффективные способы подачи критериально оценивания и привития навыков разработки критериев оценивания учащихся за различные виды деятельности. Ход занятия Этапы првед...
Подробнее
Категория: Из опыта учителей прошедших уровневые курсы Просмотры: 1703 Дата: 15.11.2015