EduPortal.kz

Ғылым білімге қонады, ғылымсыз білім тым құрғақ.

Жүсіпбек Аймауытов
Информационный-образовательный ресурс

Публикации

Национальные игры

Тема: «Национальные игры» Образовательные области: «Социум», «Коммуникация» Раздел: Ознакомление с окружающим миром, Развитие речи. Цель: Продолжать знакомить детей с национальными играми казахского народа. Задачи: Побуждать детей к проявлению интереса к национальным играм казахского народа. Развивать у детей ловкости , смелости. Воспитвать уважение и гордость родного края. Оборудование: ТСО. Деманстрационный материал. Словарь: Обьчаи, традиции, предки. Билингвальный компонент: ұлттық ойындар-национальные игры. Мотивационно – побудительный этап. Воспитатель приглашает детей в круг, приветствуют друг друга Произносят вместе с воспитателем: «Здравствуй, солнце золотое, Здравствуй, небо голубое. Здравствуй, Матушка земля, Здравствуй, Родина моя!» Воспитатель: проводит беседу о нацилнальных играх. Дети сегодня мы будем говорит о национальной игры казахского народа. Национальные иг...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 186 Дата: 25.03.2017

Менің елім , байтақ жерім-Қазақстан

BAL-BALA» Интерактивті ойыншықтары бойынша Оқу іс-әрекеттерінің технологиялық картасы Білім облысы: «Таным», «Қатынас», «Шығармашылық». Білім бөлімі: Тіл дамыту. Тақырыбы: «Менің елім , байтақ жерім-Қазақстан». Мақсаты: Тәуелсіз еліміздің болашағы – жас ұрпақтар бойына Отанға деген сүйіспеншіліктерін арттырып, туған жері мен елін, сүюге оны қорғай білуге тәрбиелеу.Мақал-мәтел, тақпақтар арқылы ой-өрісін кеңейту, сөздік қорларын молайтып, тілдерінің дамуына ықпал ету. Көрнекілігі:Қазақстан Республикасының рәміздері, Л.Асанова, Қ.Рысқұлбеков суреттері, Қ .Болмановтың интерактивті ойыншығы Барс. Сөздік жұмыс: барыс, жыртқыш жануар Билингвалды компонент: барыс-барс; синий-көк, шұбар-пятнистый, әнұран-гимн Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық-қозғаушылық Бала...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 187 Дата: 15.02.2017

Гүлдене бер, Қазақстан!

Гүлдене бер, Қазақстан! Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті. Білім беру саласы: Шығармашылық. Бөлімі: Сурет салу. Мақсаты:кең-байтақ Қазақстан туралы мәліметтерін кеңейту,туған жердің көрінісін қағазға түсіру білуге үйрету,өз еліне деген сүйіспеншілік пен патриоттыққа тәрбиелеу. Қолданылатын құралдар: бояу, су, сіріңке,Қазақстанның әсем жерлері бейнеленген суреттер Әдіс-тәсілдері:сурақ-жауап,ой қозғау,жаттату. Шаттық шеңбері Дос болайық бәріміз Жарасып тұр әніміз Тыныштықты сақтаймыз Атсын күліп таңымыз. Балалар бүгінгі біздің сабағымыз еліміз Қазақстан жайында болмақ. Сол үшін бүгін сабағымызды ән-ұрандан бастайық. Балалар орындарынан турып ән ұранды орындайды. -Балалар Қазақстанның ел ордасы қай қала? Астана. -Астана қаласына саяхатқа барғыңдар келе ме? Иә Онда бәрімыз автобусқа жайғасып отырайық.Жол өтте алыс болғанлықтан жол бойысендер мен отан туралы әңгімелесіп жүрейік. -Қазір жылдың қай мезгілі? Күз. -Күз айларын айты...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 194 Дата: 13.02.2017

Күзгі жапырақтар

Күзгі жапырақтар Білім беру саласы:«Шығармашылық» Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сурет» Мақсаты: Балаларға күз мезгілі туралы айту, күз мезгілінде ағаштардың жапырақтары неліктен сарғаятыны жайлы айту. Балалардың ой-өрісін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. Әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету, ойындар. Шаттық шеңбері: Армысың асыл күн! Армысың асыл досым! Жылуыңа – жылу қос, Міне менің қолым!!! Сабақтың барысы: Балалар, бүгінгі сабаққа көңіл күйлерін қалай? - Сендер бала-бақшаға келгенде ауа-райы қандай болды? - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Жақсы балалар ендеше біз сабағымызды бастайық. Музыкалық әуен ойналады. Қолында түрлі түсті шарлары бар сайқымазақ кіріп келеді. - Балалар бізге қонаққа кім келді? - Сайқымазақ. - Дұрыс айтасыңдар балалар бүгін біздің сабағымызға сайқымазақ келіпті.Сайқымазақ бізге өзінің тапсырмаларын алып келіпті. Сайқымазақтың тапсырмаларын орындаймыз ба? Сары жапырақтар жауғанда Күзде жауын бұлт, т...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 209 Дата: 13.02.2017

Через экологию, любить природу, защищать ее, и учить бережному отношению к природе.

Через экологию, любить природу, защищать ее, и учить бережному отношению к природе. Задачи: Показать дошкольникам два мира природы. Первый саморазвивающийся, независимый от человека и его деятельности, мир естественный (дикой) природы: леса, озера, горы и. т. д.Другой мир культурной природы, созданный людьми, поддерживаемый их трудом: сельскохозяйственные угодья, животноводческие фермы, парки. Сформировать у детей понимание того, что каждое живое существо (растение, животное) продолжает свою жизнь, растет, развивается, размножается, если для этого имеются все необходимые условия. Развивать связную речь, память, мышление, усидчивость. Воспитывать бережное отношение и любовь к природе. Ход занятия Дети заходят в зал. Здороваются. Круг приветствия. Встанем в круг и поздороваемся друг с другом. Встанем рядышком по кругу, скажем, здравствуй друг к другу. Нам здороваться не лень, всем привет и добрый день. Если каждый улыбнется, утро доброе начнется. ...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 174 Дата: 13.02.2017

Қармен тәжірибе жасау.

Тақырыбы: Қармен тәжірибе жасау. Білім беру саласы: Әлеуметтік орта Ұйымдастырылған оқу қызметі: Экология негіздері. Мақсаты: Тәжірибе жасау арқылы қар және қардың белгілері туралы білімдерін кеңейту. Табиғатты сүюге және оған қамқор болуға баулу. Балалардың тілін дамыту. Балалар қол ұстасып залға кіреді. Сабақ барысы: Қонақтармен амандасады. Шаттық шеңбері: Білер қазақ баласы Сәлем сөздің анасы Алдымыздан кезіккен Көп танысты көреміз Бәріне де ізетпен Біздер сәлем береміз. Ғажайып сәт: Балалар бізге қонаққа Аққала келді.Аққала мен амандасайық. Бірақ Аққала көңілсіз ғой. Аққала: -бүгін менің туған күнім мені ешкім құттықтамады. Бүгін балалар, біз Аққаланың көңілін аулайық. -Аққала сен бізбен бүгін сабаққа қатысасың ба? Сабағымыз өте қызықты, біз саған қармен тәжірибе көрсетеміз. Тәрбиеші екі үлкен ыдысқа қар алып кіреді.Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс. -Қыс екенін қайдан білдіңдер? -Далада қар бар. -Қыста қа...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 189 Дата: 13.02.2017

Конкурс –соревнование по математике

Алматинская область Енбекшиказахский район село Бижанова ГККП детский сад «Күншуақ» воспитательТ.А. Турдимуратова Конкурс –соревнование по математике Цель: Учить сравнивать знакомые предметы (большой-маленький) и по количеству (один-много). Совершенствовать умение детей самостоятельно выполнять задания в условиях соревнования. Формировать чувство солидарности, умение сопережевать друг-другу. Воспитатель: Сегодня у нас необычное занятие конкурс-соревнование. И так мы начинаем. Соревнуются две команды: «Барби» и «Супер» (девочки и мальчики) Для того чтобы победить, надо быть очень внимательным и не отвлекаться. Той команде кто правильно и быстрее других выполнит задание отгадает загадки получит фишку. Старайтесь не мешать друг-другу. В конце занятия –соревнования, мы подсчитаем, сколько у вас фишек чтобы порадоваться что вы такие умн...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 167 Дата: 13.02.2017

Морковка для зайчика.

Технологическая карта организованной учебной деятельности с применением учебно-методического комплекса«Бал-Бала» во второй младшей группе с русским языком обучения. Образовательные области: Творчество. Познание. Раздел: лепка Тема: Морковка для зайчика. Цель:Продолжать работу с интерактивными игрушками по УМК Болманова, знакомить с их качествами и умениями при проведении занятий. -Продолжить знакомить с природой, закрепить знания о зайцах и их жизнидеятельности. Научить делать из пластилина овальные предметы и вызвать интерес к действиям с пластилином, совершенствовать умение раскатывать пластилин между ладонями прямыми движениями, воспитать любовь к диким животным. Оборудование и материалы: раздаточный материал, овощь- морковь,образец морковки из пластилина, картинки зайчат, доска, пластилин, салфетки, интерактивная игрушка по УМК «Бал-Бала» Зайка. Словарная работа: овощи. Билингвальный компонент: сәбіз-морковь, қоян-заяц ...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 183 Дата: 13.02.2017

Көңілді қыс

Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қоршаған ортамен танысу Тақырыбы: Көңілді қыс Мақсаты:Жылы киініп, аққала жасайтын көңілді қыс мезгілінің ерекшелігін түсіндіру. Балаларды табиғатпен, ауа райы құбылыстарымен таныстыру. Адамгершілікке, мейірімділікке тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері:серуендеу,тәжірибе жасау, түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу. Көрнекіліктер: аққала, қар, фотоаппарат. Жүру барысы: Ұйымдастырушылық- қозғаушылық: Балалар жылы киініп сыртқа шығады. Балалар дөңгеленіп тұрып, бір-біріне жақсы тілектерін тілейді. Жұмбақшешу Қыстағанаболады, Ұстасаң қолың тоңады. Ол не? (Балаларқардепжауапберугетырысады). Балалардытабиғатпен, ауарайықұбылыстарыментаныстырамын. Сұрақ-жауап: Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Оны қайдан білдік? Қыста ауа райы қандай болады? Адамдар қалай киінеді? Қыста қандай ойындар ойналады? Қолдарына қар ұстап оның түсі мен салмағы қандай екенін, тәрбиешінің сұрағына жауап беру...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 182 Дата: 05.02.2017

Конспект открытого занятия . Познание. Ручной труд. Тема: «Байтерек».

Тема: "Байтерек" Образовательная деятельность: Познание Мақсаты/Цель:знакомить детей с достопримечательностями города Астаны; продолжать учить детей использовать зёрна, семена, крупы для создания поделок, воспитывать любовь к Родине, умение доводить начатое дело до конца. Предварительная работа: просмотр фильма о достопримечательностях Астаны, чтение отрывка из книги О. Жанайдорова «Миф о мировом дереве» Жабдық/ Оборудование: иллюстрации, силуэт Байтерека, крупы: рис гречка, пшено, клей, салфетки,. Сөздіктіңжұмысы/Словарная работа: байтерек, самурык, достопримечательность. Билингвалдық компоненті/Билингвальный компонент: терек-тополь, алтын- золото, биик-высокий. Ход занятия: Круг радости: Здравствуй, солнце Здравствуй, небо голубое Здравствуй, Матушка земля, Здравствуй, Родина моя!» Дети как называется столица нашей Родины. Сегодня мы с вами будем путешествовать по городу Астане. Султанали у нас будет води...
Подробнее
Категория: Детский сад Просмотры: 163 Дата: 05.02.2017