EduPortal.kz

И правда, какое образование скорее достигает цели, если не самообразование.

Уильям Теккерей
Информационный-образовательный ресурс

Публикации

Уравнения и неравенства. Авторская программа по математике для 10-11 класса.

Пояснительная записка Основная задача обучения математике в школе – обеспечить прочное и сознательное овладение учащимися системой математических знаний и умений, необходимых в повседневной жизни и трудовой деятельности каждому члену общества, достаточных для изучения смежных дисциплин и продолжения образования. Данная авторская программа по математике предназначена для учащихся 10-11классов и относится к группе факультативов, которые предназначены как для дополнения знаний учащихся, полученных ими на уроках, так и для их углубления Структура экзаменационной работы в форме ЕНТ требует от учащихся не только знаний на базовом уровне, но и умений выполнять задания повышенной и высокой сложности. В рамках урока не всегда возможно рассмотреть подобные задания, поэтому программа факультатива позволяет решить эту задачу. Курс предусматривает изучение методов решения уравнений и неравенств с модулем, параметрами, расширение и углубление знаний учащихся по решению тригон...
Подробнее
Категория: Математика Просмотры: 427 Дата: 08.04.2016

" Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары" есептер шығару

Сабақтың тақырыбы:" Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары" есептер шығару Сабақтың мақсаты: Білімділік: «Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары» тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау, жалпылау, салыстырмалы талдау жүргізуге, қорытынды жасай білуге үйрету («квад рат теңдеудің түбірлері мен коэффициенттерінің арасындағы тәуелділікті ашу»); Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын дамыту, оқушылардың коммуникативті сипаттағы тұлғалық қасиеттерін дамыту, өз бетімен білім алу біліктерін дамыту, алған білімді қойылған мақсатқа жетуде қолдануға үйрету; Тәрбиелік: достық қарым - қатынас тәрбиелеу, мақсатқа жетуде өзін - өзі және өзара бақылау дағдыларын, ерік, табандылық тәрбиелеу. Сабақтың типі: аралас сабақ. Құралдары: сабақтың мультимедиялық презентациясы, бақылау парақтары, карточкалар. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі Мұғалім сөзі: Қайырлы күн, достар! Сендермен осы сабақта жолыққаныма қуаныштымын....
Подробнее
Категория: Математика Просмотры: 508 Дата: 21.01.2016

Математика сабағында көрнекілендіру

Математика сабағында көрнекілендіру Оқыту жүйесінде Я. А. Коменский көрнекілік принципін оқу материалын меңгеру құралы ретінде қарастырып, дидактиканың алтын ережесі деп атаған. Оқушылардың дүниетанымы негізінен көрнекілік арқылы жүзеге асырылады: олар заттардың өзін немесе бейнесін, көлемін тікелей көріп, байқап таниды. Бұл принципті соңғы ғылыми жетістіктер де дәлелдеді. Мысалы, көру органдары миға есту органдарымен салыстырғанда 5 есе, сипалау органдарымен салыстырғанда 13 есе көп ақпарат өткізеді екен. Көз арқылы алған мәліметтерді адам жеңіл, тез, берік есте сақтайды. 1. Көрнекілік принципін жүзеге асырып, оқушылардың білім көлемін тереңдету, қызығушылығын арттырып және есте сақтау қабілетін шыңдау үшін мұғалім өз ойын оқушыларға нақтылы жеткізуі үшін қолданатын ережелерді атап өтейік. ''Алтын ереже'': Көруге болатынды - көрсету, есіте алатынды - естірту, сезіне алатынның бәрін -оқушылар-дың сезім мүшелеріне сездірту, түйсік туғызу. Оқушылар затты...
Подробнее
Категория: Математика Просмотры: 440 Дата: 29.12.2015

Көпмүшені көпмүшеге көбейту

Көпмүшені көпмүшеге көбейту Ел Президенті Н.Ә.Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндет ауыр» деп зор сенім білдірсе, Қазақстан халқына арнаған жолдауында « … Болашақтың жоғары технологиялық және ғылыми қамтымды өндірістері үшін кадрлар қорын жасақтауымыз қажет …» деген еді. Яғни, болашақта сол кадрлар қатарына тұрудың негізгі шарттарының бірі математиканы терең меңгеру деп білемін. Математика нақты дәлелдеуді қажет ететін, қызықты, оқушылардың қабылдауына қиын пәннің бірі. Математикалық білімге қажырлы еңбек пен табандылықтың, шыдамдылықтың, арқасында қол жеткізуге болады. Оқушылардың даму мүмкiндiгi тек өзiндiк жұмыстың барысында ғана қалыптасады деген пікір көптеген белгiлi педагогтардың ойларынан шыққан. Г.Песталоцци, А.Дистервег мазмұндау әдiсiн дұрыс деп санамаған, олар бiлiмдiлiк пен белсендiлiк ...
Подробнее
Категория: Математика Просмотры: 386 Дата: 29.12.2015

Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы

Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы Сабақтың мақсаты: 1. Функция туралы ұғымдарын дамытып, сондай-ақ олардың графиктері мен қасиеттерін қайталай отырып, алған білімдерін одан әрі тиянақтау. 2. Тақырып бойынша, білімді одан әрі кеңейту, теориялық білімді практикамен ұштастыруды қалыптастыруын дамыту. 3. Топпен жұмыс жасауға, өзін, өзгені бағалай білуге, орындалған тапсырмаға сыный көзқараспен қарауға, ұқыптылыққа үйренуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: қайталау сабағы Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап Сабақтың ңөрнекілігі: плакат, реферат Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі ІІ Мұғалімнің кіріспе сөзі ІІІ Үй тапсырмасын тексеру ІV Бекіту V Қорытындыла VI Үй тапсырмасы VII Бағалау І топ: Сызықтық функция, олардың қиылысуы. Ауызша: 1-оқушы. Сызықтық функция дегеніміз не? 2-оқушы. Қандай жағдайда екі сызықық функцияның графигі қиылысады? Жазбаша: 1 – оқушы. y = kx + 1; y = ax + b, Мұндағы: k,a – бұрыш...
Подробнее
Категория: Математика Просмотры: 1034 Дата: 10.12.2015

Отрезок и его длина

Урок математики в 5 классе. Тема: Отрезок и его длина Цель: Изучить понятие отрезка и его длины. Задачи: 1. Рассмотреть отрезок как геометрическую фигуру, научить находить длины отрезков. 2. Развивать пространственное мышление, воображение. 3. Воспитывать внимательность, аккуратность при выполнении заданий. Тип урока: изучение нового материала. Формы работы: индивидуальная, групповая. Методы работы: словесные, наглядные, практические. Программно -дидактическое обеспечение урока: мультимедийное оборудование, раздаточный материал (карточки с условием практического задания). План урока: Организационный момент. (2 мин.) Актуализация знаний. (12 мин.) Изучение нового материала (осмысливание). (16 мин). Проверка понимания (сравнение чего-либо с ранее изученным материалом). (12 мин.) Итог урока (рефлексия), домашнего задание. (3 мин). Ход урока. Организационный момент. Актуализация знаний. Деление класса на 3 группы (по цветам). ...
Подробнее
Категория: Математика Просмотры: 339 Дата: 15.10.2015

Информационно – коммуникационные технологии как средство повышения мотивации учащихся на уроках математики

Информационно – коммуникационные технологии как средство повышения мотивации учащихся на уроках математики Успешность школьника определяется не только и не столько его способностями, сколько желанием учиться, т.е. мотивацией. Познавательные мотивы в самом широком смысле — это желание ребенка освоить новые знания или способы получения новых знаний. В центре внимания обучения с использованием информационных технологий стоит ребенок. Появление компьютера на уроке вдохновляет учеников принять участие в учебном процессе и дает возможность каждому ребенку проявить себя, показать свои умения, знания и навыки и при этом получить положительную оценку. Учащимся предоставляется возможность смены вида деятельности, а значит, их действия утрачивают рутинный характер, становятся разнообразными, приобретают элементы творчества. Информационные технологии стали неотъемлемой частью общества и оказывают влияние на процессы обучения и систему образования в целом. Для того, чтобы...
Подробнее
Категория: Математика Просмотры: 356 Дата: 02.10.2015